Proglod Progold

Nowa marka na rynku produktów komplementarnych - Marka ProGOLD

ProGold

Nowa marka na rynku produktów komplementarnych - Marka ProGOLD

ProGold

Znana na rynku polskim marka Dekoral Gold zmienia się w międzynarodową markę ProGOLD. Wraz ze zmianą nazwy, marka rozszerza gamę produktów, które umożliwiają uzyskanie lepszych i bardziej skutecznych rezultatów na każdym etapie prac malarskich m.in. akryle, masy szpachlowe oraz grunty.



Każdy kto stawia na efekt premium wie, że oprócz wysokiej jakości farb, bardzo istotną rolę odgrywają również komplementarne produkty, jak wałki czy pędzle. Odpowiedni dobór włosia i rodzaju wałka, może nawet zwiększyć wydajność farby. Marka Dekoral Gold od początku swojego istnienia na rynku polskim miała przede wszystkim dostarczyć kompleksowej oferty narzędzi do aplikacji farb marek PPG, gwarantujących optymalną jakość malowania i osiągnięcie najlepszych efektów dekoracyjnych. Początkowo, oferta liczyła około 120 pozycji asortymentowych do różnych podłoży wraz z rozwojem firmy uległa zwiększeniu i rozszerzeniu o akcesoria malarskie. W tym roku do portfolio marki o zmienionej nazwie ProGOLD dołączają produkty związane z przygotowaniem i naprawą powierzchni m.in. akryle, masy szpachlowe oraz grunty.



Pędzle i wałki z holenderskim doświadczeniem
W ofercie nowej marki ProGold pozostają wszystkie dotychczasowe narzędzia oraz akcesoria malarskie, bazujące na doświadczeniu produktów malarskich PPG sprzedawanych na rynku holenderskim oraz brytyjskim. Ułatwiają malowanie ścian i sufitów oraz zapewniają perfekcyjny wygląd pomalowanej powłoki. W kategorii narzędzi są to profesjonalne wałki i pędzle do ścian, sufitów, podłóg, fasad oraz do drewna, metalu i PCV, w kategorii akcesoriów niezbędne przy malowaniu, rączki do wałka, kuwety, kratki oraz folie i taśmy malarskie. Dotychczasowe, jak i nowe produkty sprzedawane są przez sieć Centrów Dekoral Professional, sieć sklepów Studio Dekoral oraz przez niezależne sklepy detaliczne działające na terenie całego kraju.


ProGOLD - Nowa marka, nowe produkty
Nowością, która jest wyjściem marki naprzeciw konsumenta i wsparciem go na każdym etapie prac malarskich jest spójna i kompleksowa oferta nowych produktów, pozwalających na profesjonalne przygotowanie i zabezpieczenie powierzchni. Są to m.in. akrylowo-polimerowe preparaty gruntujące do surowych podłoży, polimerowe gładzie szpachlowe przeznaczone do wygładzania powierzchni ścian i sufitów wewnątrz pomieszczeń czy polimerowo-silikonowe masy szpachlowe do ostatecznego wygładzenia ściany i sufitów przed malowaniem. W ofercie pojawiły się wcześniej niedostępne w PPG akryle malarskie, w tym szybkoschnący lekki. Dzięki innowacyjnym składnikom oraz formułom pozwalają przygotować ścianę przed malowaniem i uniknąć w przyszłości szeregu problemów podczas samego procesu malowania, jak nadmierne zużycie farby, czy łuszczenie się i pękanie powierzchni ściany.

 
Marka ProGOLD jest Prokliencka
Nowo powstała marka ProGOLD pozostaje wierna dotychczasowej strategii, w której stawia na bycie profesjonalnym doradcą oraz ekspertem w zakresie doboru odpowiednich narzędzi do aplikacji farb i akcesoriów do ochrony malowanej powierzchni. W ramach działań reklamowo-marketingowych będzie prowadziła aktywne działania w social media oraz organizowała akcje promocyjne. Na fanpage’u https://www.facebook.com/profesjonalny.wykonawca/ pojawiać się będzie postać Mr. Brush, który fachowym okiem spojrzy na każdy problem i dopasuje najlepsze rozwiązanie.